Ännu en förändring

Ni som hänger med vet att min värdfamilj fick tillskott för ett par dagar sen i form av Verenas brorson. Ikväll åker han dock för att bo hos någon annan, och hit kommer istället hans 3-åriga lillebror. 2 3-åringar alltså! Jag ska dock inte se efter honom, utan Verena ska fixa en dagisplats, men blir ju självklart ändå mer för oss alla. Ska nog gå bra i alla fall. För tillfället är ju Verenas mamma Kitty här också, och stannar nog hela veckan, så det finns ju mycket hjälp att ta av! Hon är för övrigt jättetrevlig, typisk irländsk och kallar mig för "darling" och "love" hela tiden. Kunde kännas konstigt, men känns bara bra, lite som att vara hemma. 
 
Idag har jag haft fullt upp, lekt massa lekar med Catherine (vi har hunnit med semester till Cork, ätit låtsaslunch, målat, dansat, läst böcker, lagat låtsasmat, lekt mamma-pappa-barn osv) och så har jag gjort måndagens städuppgifter! Är rätt slut nu, sitter i sängen och dricker te. Tror jag ska leta reda på nån serie eller film att kolla på. Är jättesugen på Morden i Midsomer men självklart går det inte att se någonstans. Typiskt. Om någon i familjen eller någon annan som känner att den vill göra mig glad läser det här; skicka några dvd:er med posten! 
 
Ps. Jag VET att det är lite trist med inlägg utan bilder men jag har faktiskt rätt fullt upp och har inte hunnit fixa kameran än. Kanske hinner imorgon! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback