IMORGON BÄR DET AV

Sista dagen hemma på ett år! Känns... Konstigt, haha. Det pirrar i magen som bara den nu, kan inte fatta att jag vid den här tiden imorn kommer sitta på en buss på väg från Dublin till Limerick. Imorgon kväll kommer jag äta middag i ett annat hus med en annan familj och sova i en annan säng. Så galet.
 
Jag kom nyss hem från en liten utflykt med mamma och lillasyster Ella. Vi hade det superkul, och Ella sa att hon kommer sakna mig jättemycket medan jag är borta, vilket värmde i hjärtat eftersom hon brukar ha lite svårt att uttrycka känslor på det sättet. Om en stund kommer moster och kusin, gudmor och mormor och morfar förbi för att säga hejdå och fika lite, och ikväll ska vi äta god mat (igen), mumsa vindruvor och crostini med solrostade tomater-smak och philadelphiaost (mitt favoritsnack) och mysa i soffan. 
 
Blir troligtvis ett till inlägg senare ikväll, då jag nog måste skriva av mig innan jag somnar, haha. Kommer vara SÅ nervig och pirrig och virrig och jag vet inte vad. Iiiiiiiiiihhhhhh. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback