Lugn och ro

Äntligen lite lugn och ro, haha! Ungarna har skrikit och gråtit hela kvällen, så har haft migrän i ett par timmar. Nu börjar huvudvärken släppa dock, kan bero på att dom är i sina sängar och att jag sitter ute och bara njuter. 
 
Lyckades hitta till Limerick Centre, men vågade inte gå omkring hur som helst ifall jag skulle gå vilse. Hade nämligen lovat att vara hemma till halv sex så höll mig på den säkra sidan. Köpte ännu en söt blus i alla fall, fast långärmad den här gången, och ja, från Penney's, igen. Ursäkta då, men hur ska man kunna handla någon annanstans när det är så billigt och bra där? Allt annat blir ju jättedyrt och fult i jämförelse, haha. Tog mig hem, städade undan efter barnens te, donade lite i köket, och nu sitter jag här och hoppas på att maten till mig och Verena är klar snart för jag är (som vanligt) huuuuuuuungrig. Den irländska matkulturen gör mig galen. Dom äter ju INGET. Hur överlever dom??? Hur är det ens MÖJLIGT??? HUR I....
 
Okej... Nu börjar det gå överstyr här.
 
 

Postat av: Silje

Hur trivs du här på Irland, har allt sjunkit in? :D Om du kommer till Dublin någon gång får vi mötas upp! :)

Svar: Jag trivs jättebra, tack! :D Vet inte om allt sjunkit in än riktigt, särskilt som den här veckan hittills har varit allt annat än rutinfast, men det kommer nog snart! Jaaa absolut! :)
Felicia Green

2013-07-17 @ 22:14:39
URL: http://aupairindublin.wordpress.com
Postat av: Madelene

hahaha gumman dååå! du får börja äta mycket mellanmål ;)

Svar: skulle jag gärna göra, OM DET FANNS NÅGOT ATT TA AV hahah, nejdå så hemskt är det inte
Felicia Green

2013-07-17 @ 22:28:21
URL: http://madeleneluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback