MarcoPolo

Har haft en riktigt trevlig dag på stan tillsammans med Lisa, Sara, Nerea och Claudia! Vi åt lunch på MarcoPolo och herregud säger jag bara, vilket bra ställe. Det är jättemysigt och snyggt inrett och, framför allt, billigt! Vi beställde varsin förrätt, varmrätt och dricka för ca 70, 80 kr och så kaffe efter det för 15 kr extra. Jag menar, hur bra pris är inte det? Gott var det också! Vi kom dit runt två och satt kvar ända till sextiden. Efter det gick vi till en park och satt där en stund sen tog jag och Lisa sällskap hem. Satt ute en stund och pratade med Verena och hennes mamma Kitty som är på besök, och åt lite middag. Nu har jag nyss godnattskypat med familjen, och ska nog krypa i säng med min bok! Jobbdag imorgon!

Postat av: Mizca

Om förrätt, varmrätt och efterrätt kostade 70-80Kr var kaffet för 15Kr rätt dyrt tycker jag :)
Men ni äter billigt där borta på ön =)

Svar: Joo, i jämförelse med priset på maten, det har du rätt i! Men när en kaffe i Sverige kan kosta upp mot 30 kr så tyckte jag det var rätt billigt! :) Det gör vi verkligen!
Felicia Green

2013-07-22 @ 10:54:35
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback