Onsdag

När Verena kom hem igår sent på kvällen hade hon med sig ett barn till, sin brorson, som ska bo här i fyra/fem veckor. Fullt hus, haha!
 
Idag har jag och Catherine målat, ätit fruktsallad, besökt shoppingcentret och biblioteket. Där lånade Catherine ett par böcker och jag skaffade ett lånekort. På en affär i shoppingcentret köpte jag en varsin såpbubblegrej till barnen och Catherine blåste bubblor hela vägen hem. Väl hemma tog Catherine en nap och jag strykte lite skjortor. Nu ska Verena ta med sig alla barn på picknick och jag ska nog försökta ta mig till Limerick City Centre. Hittills har jag ju bara varit i shoppingcentret närmast deras hus, förortens Dooradoyles center, men nu ska jag alltså kolla in det riktiga. Först måste jag dock äta nåt, är så hungrig så jag nästan kräks. 
 
Jag i blusen jag köpte på Penney's
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback