Sunday

Har blåsor på fötterna idag efter att ha dansat irländsk folkdans igår. Ni vet den irländska låten i Titanic som dom spelar när Rose och Jack är på fest? Om ni inte vet det, så shame on you, för det betyder att ni antingen inte har sett Titanic alls eller att ni inte har tittat tillräckligt uppmärksamt, och vilket av alternativen som än stämmer in så är det FAN INTE OKEJ. Jaja, den låten spelade dom i alla fall så jag körde en liten improviserad riverdance eller liknande.
 
Jag och Lisa gick in till stan och träffade Michelle från Kanada, Jackie från Holland och så tre spanska tjejer jag inte kommer ihåg namnen på, en av dom kallar jag dock för Salma för hon var så äckligt lik Salma Hayek, en spansk skådespelerska. Vi gick till Smithys, där det egentligen var 20-årsgräns, men efter att ha stått en stund utanför för att prata om var vi skulle gå istället ångrade sig vakterna och vi fick komma in ändå, haha. Hade en kul kväll, och det var roligt att träffa lite fler tjejer! 
 
Idag ska jag strax iväg för att äta lunch med Lisa, en tjej som heter Sara från Italien tror jag och en annan tjej jag inte vet nåt om än. Tror vi ska äta på Marco Polos, där man kan få förrätt och huvudrätt för bara 12 euro. Får se vart vi hamnar! 
 
Min kamera fungerar inte för tillfället, tror batterierna är slut så av den anledningen är det väldigt bildtomt på bloggen just nu. Ska fixa den så fort jag kan! Har fortfarande inte frågat Verena om det är okej att lägga upp bilder på barnen, ska göra det också. 
 
Nu ska jag göra mig någorlunda acceptabel!

Postat av: Mizca

Började läsa din blogg när du hade tre veckor kvar innan flytten och jag är totalt fast vid den. Har från första stund lagt den på bloglovin för att inte missa nåt och när jag loggar in där blir jag glad när jag ser att din blogg är uppdaterad. Så roligt att följa vad du gör och vad som händer och sker.
Det är få bloggar jag har som verkligen gör mig så här intresserad och nyfiken som jag känner med din.

Ville bara säga det! Kram

Svar: Åh, men tack så mycket, vad glad jag blir!!! Såg att du till och med skrivit ett inlägg om den på din blogg, vad gulligt av dig! Fortsätt kika in, kram på dig!
Felicia Green

2013-07-21 @ 17:16:06
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback