dagens förberedelser

Idag har jag rensat och städat rummet, vilket tog ett x antal timmar. Fanns så mycket damm under min säng att jag nästan blev rädd... Dammtussarna var liksom så stora att dom såg ut som typ mutanter á la Stephen King. Som om dom kunde äta upp en typ. Är en sån som har svårt att slänga saker, så under mina 18, snart 19 år, har jag samlat på mig en hel del (betyg, gamla uppsatser, vykort, grattiskort, tidningar, urklipp osv) som hittills har legat under sängen och i mina garderober och samlat damm. Men nu är det alltså ordning och reda! Min lillasyster ska troligtvis flytta in i mitt rum medan jag är borta, så då måste det ju vara städat och snyggt! Är totalt SLUT i både kropp och huvud nu, så ska bli skönt att koppla av senare ikväll med lite te och mitt älskade Morden i Midsomer - wiiiiiiiiiiiii!!! Så glad att jag hinner med ett par avsnitt innan flytten. Hehe, nörd, I know. 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback