gårdagens skörd

Stolt över mig själv! Utnyttjade pengarna väl igår och kom hem med nödvändiga saker istället för typ örhängen och skor som det lätt kan bli. Såg ett par GUDOMLIGA skor igår från SthlmDG tror jag, de var så enkla och klassiska i sin skönhet att mina ögon tårades, mina kinder hettade och jag stirrade på dem med öppen mun i vad som kändes som en evighet innan jag örfilade mig själv mentalt och lunkade därifrån. Bra jobbat, Felicia! Istället köpte jag vardagskläder; en kofta, två tröjor, två linnen, en bh, ett par ballerinaskor (okej, okej, jag köpte visst ett par skor, men dom kostade bara 99 kr) och så ett par ljuvliga inomhustofflor i ballerinasko-form (okej, okej, jag köpte TVÅ par skor, men dessa var ännu billigare och kostade bara 39 så hur skulle jag kunna låta bli?). Har hört att husen i Storbritannien och Irland är mycket kallare än här i Sverige, så tänkte att de skulle komma till användning! Titta bara hur söta de är, och så otroligt sköna så det känns som om fötterna badar i bomull.
 
 
 
 

Postat av: Mizca

Svar: Tackar tackar!
Ja, det var precis så jag ville ha det!
När jag förlovade mig/gifte mig första gången så blev det bara sådär.. Jag sa att om det sker igen skall det ske på riktigt och min sambo är av den gamla sorten som gärna friar, går ner på knä och hela den biten. Han är romantiker =)

2013-06-27 @ 15:13:47
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback