kamera

Kom på att jag vill ha med mig en kamera till Irland (måste ju kunna ta bilder till bloggen) och eftersom jag inte har någon egen gick jag in på tradera för att kika runt lite. Hittade en annons med en Samsung Digimax A503 där det enda budet låg på 100 kr och som skulle ta slut om 10 minuter. Efter lite överläggande med mamma bestämde jag mig för att köra på den. Som den smarta budgivare jag är så väntade jag tills det bara var mindre än 1 minut kvar innan jag la mitt maxbud, 200 kr, problem var bara: jag hade glömt att logga in. Haha, jag skrek rakt ut och loggade in så fort att fingrarna nästan gick av, bekräftade budet och hann precis! Drama, drama. Så nu är jag snart ägare utav den på bilden nedan, ingen värstingkamera direkt, men tillräckligt bra för mig!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback