nedräkning for real

Idag är det exakt två veckor tills jag flyttar till Limerick, Irland, och till ett helt nytt liv. Craaaaazy. Det här är det viktigaste jag har kvar att göra innan dess:
 
  • Teckna försäkringen jag fått hem en offert på
  • Köpa en ny resväska
  • Köpa presenter till värdfamiljen
  • Frysa mitt mobilabonnemang
  • Skriva packningslista
  • Köpa eladapter
  • Skriva ut flygbiljetten
  • Träffa nära & kära och säga hejdå
 
Och så klart, kom jag på nu, PACKA. Så svårt som det kommer bli lär jag väl börja ett par dagar innan. Herregud, jag kan verkligen inte fatta att det snart är dags, efter flera månaders väntan, ännu längre om man räknar in hur länge jag velat dra härifrån. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback